Service en garantie

Bestellen

Bestel de gewenste artikelen door het betreffende artikel te selecteren. Klik vervolgens op “Bestel”. Het artikel wordt dan in uw winkelmandje geplaatst, zoals u ook linksboven op de website kunt zien. U kunt nu doorgaan met bestellen.

Registreren

Bent u een nieuwe klant van Karisma Lingerie dan kunt u een account aanmaken en/of uw bestelling afsluiten door op “Afrekenen” te klikken. U komt dan in het registratiescherm waar naar uw gegevens wordt gevraagd. U kunt hier ook een ander afleveradres aangeven dan uw factuuradres.

Betalen

U kunt bij Karisma Lingerie direct afrekenen middels gebruikmaking van iDEAL, Paypal of middels een achterafbetaling. Met behulp van iDEAL en Paypal kunt u veilig en online betalen. Uw transactie wordt via een beveiligde verbinding afgehandeld. Bij achterafbetaling zullen wij, na het plaatsen van uw bestelling, zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Immers, bij achterafbetaling vragen wij van u een aanbetaling van 50 % berekent over het totale orderbedrag.

Bezorgen

Binnen 5 werkdagen na uw bestelling wordt uw pakket bezorgd door DHL of PostNL. Wanneer de pakketdienst u niet thuis treft, proberen zij het bij de buren af te leveren. In totaal doen ze 4 pogingen om het pakketje bij u af te leveren. Als het pakketje de 1ste keer niet kan worden bezorgd, dan zal de bezorger een briefje achter laten met de mededeling dat hij/zij is langs geweest en wanneer het pakketje weer wordt aangeboden. De bezorging van uw pakket aan huis binnen Nederland bedraagt € 6,95 per bestelling tot 10 Kg. Voor een verzending naar een adres binnen Europa hanteren wij € 13,90 per bestelling tot 10 Kg.

U kunt uw bestelling op een adres naar keuze laten bezorgen : op uw eigen woonadres, op uw werkplek ( bezorging bij de receptie ) of op het adres van degene die de bestelling moet ontvangen.

U kunt dan bij ‘afleveradres’ het adres invullen waar de artikelen moeten worden afgeleverd. Hebt u na 5 werkdagen nog niets ontvangen ? Mail dan naar onze klantenservice met vermelding van uw klant- en ordernummer : info@karisma.nl. De bestelling zal door de bezorger worden aangeboden in een neutrale verpakking.

Retourneren

Ons streven is dat u tevreden bent met alle aankopen die u in onze webshop doet. Is de maat niet goed of bent u niet tevreden met de artikelen die u ontvangen hebt ? Geen probleem! Bij ons kunt u binnen 14 dagen, ingaande op de dag van ontvangst van de levering, de bestelling retourneren. De enige voorwaarde is, dat de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en voorzien zijn van de originele etiketten en labels en indien mogelijk in de originele verpakking. Om artikelen te retourneren dient u het retourformulier in te vullen en samen met het artikel/de artikelen naar ons op te sturen.

De verzendkosten voor het retour sturen zijn volledig voor eigen rekening. Hebben wij u een fout artikel toegestuurd, dan betalen wij natuurlijk de verzendkosten voor het retourneren.

Karisma Lingerie vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Karisma Lingerie in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u Karisma Lingerie de herroeping meldt ( moment van ontbinding ). De terugbetaling is kosteloos voor u. Als u heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft Karisma Lingerie de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Klachten

Als u een klacht heeft over onze dienstverlening of een artikel, dan horen wij dat natuurlijk graag van uw zijde. U kunt uw klacht doorgeven door ons te bellen, te mailen of te schrijven. Zodra wij uw klacht ontvangen hebben, streven wij ernaar om uw klacht binnen 2 werkdagen in behandeling te nemen.

Wij zijn aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. Mocht u ontevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u contact opnemen met de geschillencommissie van deze stichting via www.keurmerk.info.

Ruilen

Een andere optie is om het artikel dat u wilt retourneren te ruilen. Hiervoor dient u op het retourformulier duidelijk te vermelden tegen welke artikel u het retourartikel geruild wenst te hebben. We kunnen het nieuwe artikel dan echter pas naar u opsturen op het moment dat we de retourzending in goede staat hebben ontvangen. Bij deze manier van ruilen duurt het dus iets langer voordat u het juiste artikel in huis hebt.