Veelgestelde vragen

Om u het snelst van dienst te kunnen zijn hebben wij hieronder een lijst met de meest gestelde vragen geplaatst. Zo vindt u gelijk het passende antwoord. Zit uw vraag hier niet bij, neemt u dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer ( 045 ) 5 21 10 77 of stuur een emailbericht naar info@karisma.nl.

Hoe hoog zijn de verzendkosten ?

Binnen 5 werkdagen na uw bestelling wordt uw pakket bezorgd door DHL of PostNL Wanneer de pakketdienst u niet thuis treft, proberen zij het bij de buren af te leveren. In totaal doen ze 4 pogingen om het pakketje bij u af te leveren. Als het pakketje de 1ste keer niet kan worden bezorgd, dan zal de bezorger een briefje achter laten met de mededeling dat hij/zij is langs geweest en wanneer het pakketje weer wordt aangeboden. De bezorging van uw pakket aan huis binnen Nederland bedraagt € 6,95 per bestelling tot 10 Kg. Voor een verzending naar een adres binnen Europa hanteren wij € 13,90 per bestelling tot 10 Kg.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu ?

Op het moment dat Karisma Lingerie uw bestelling uitlevert, wordt u enerzijds per email op de hoogte gesteld dat uw bestelling verstuurd is en anderzijds ontvangt u in datzelfde e-mailbericht een tracecode waarmee u via het internet in combinatie met de website van DHL of PostNL kunt kijken waar uw pakketje zich op dat moment bevindt. Mocht u, gerekend vanaf het moment dat u van Karisma Lingerie het leveringsbericht ontvangen hebt, binnen 5 werkdagen nog niets ontvangen hebben, mail dan naar onze klantenservice met vermelding van uw klant- en ordernummer : info@karisma.nl. U kunt hen ook bereiken op telefoonnummer ( 045 ) 5 21 10 77.

Wat gebeurt er als een artikel niet op voorraad is ?

Zodra wij uw bestelling ontvangen hebben, zullen wij u direct op de hoogte stellen inzake de aanwezigheid c.q. beschikbaarheid van de bestelde artikelen. Is een artikel niet op voorraad, dan hoort u dat per ommegaande.

Kan ik mijn pakket laten bezorgen op een ander adres ?

U kunt uw bestelling op een adres naar keuze laten bezorgen : op uw eigen woonadres, op uw werkplek ( bezorging bij de receptie ) of op het adres van degene die de bestelling moet ontvangen. U kunt dan bij ‘afleveradres’ het adres invullen waar de artikelen moeten worden afgeleverd. Hebt u na 5 werkdagen nog niets ontvangen ? Mail dan naar onze klantenservice met vermelding van uw klant- en ordernummer : info@karisma.nl. De bestelling zal door de bezorger worden aangeboden in een neutrale verpakking.

Zijn alle online artikelen inclusief 21 % B.T.W. ?

Ja, alle prijzen die gerelateerd zijn aan alle online artikelen zijn inclusief 21 % B.T.W. en exclusief verzendkosten.